Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Posedata cu fum

In jos

Posedata cu fum Empty Posedata cu fum

Mesaj Scris de dumy07 Joi Ian 12, 2012 10:56 am

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
2010 Client:
Fiecare dintre voi stiti, cred, ceea ce este ascuns în dosarul "scanteie".
Este în fişierele PC-ului. (+ Pc.epk pc.eix)
Deci, vă ieşi ca primul dvs. de "ambalaj" dosar în fişierele PC-ul client.
PC-ul dvs. despachetaţi fişiere. Că toată lumea ar trebui să ştie cum să facă asta.
Dacă v-aţi-l neambalat, se duce în următorul folder:
ymir work --> pc --> common --> effect --> armor

Acum exista fisierul "armura-4-2-1.mse" foarte importante:
Deschide cel mai bine acest lucru cu Notepad + + şi şterge din întregul conţinut.
Apoi, puteţi adăuga:
Cod:
BoundingSphereRadius  200.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 180.000000

Group Particle
{
    StartTime          0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
    }
   
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        6
   
        CycleLength            0.500000
        CycleLoopEnable        1
        LoopCount              0
   
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType    0
        EmittingRadius          60.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  1
        EmittingDirection      0.000000 0.000000 0.000000
   
        List TimeEventEmittingSize
        {
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
            0.000000 2.500000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.500000
            0.500000 7.500000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
            0.400000 9.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 6.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 1.500000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
    }
   
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType          4
        BillboardType                1
        RotationType                0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  0
        RotationRandomStartingEnd    0
   
        AttachEnable                0
        StretchEnable                0
   
        TexAniType                  0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
   
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.600000
            0.300000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 1.000000
            0.500000 0.500000
            1.500000 0.300000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 0.500000
            0.500000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 1.000000
            0.900000 0.900000
            1.500000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "water1.dds"
        }
    }
}
BoundingSphereRadius  150.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 130.000000

Group Particle
{
    StartTime          0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -20.000000
    }
   
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        12
   
        CycleLength            0.500000
        CycleLoopEnable        1
        LoopCount              0
   
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType    0
        EmittingRadius          23.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  0
        EmittingDirection      0.000000 0.000000 0.001000
   
        List TimeEventEmittingSize
        {
            0.000000 0.000000
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 20.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 0.800000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.008571 60.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 100.000000
        }
    }
   
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType          4
        BillboardType                2
        RotationType                0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  90
        RotationRandomStartingEnd    90
   
        AttachEnable                0
        StretchEnable                0
   
        TexAniType                  0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
   
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.400000 0.800000
            1.000000 0.600000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.700000
            1.000000 1.400000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.500000
            0.200000 0.200000
            0.980000 0.100000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 0.400000
            0.300000 0.200000
            0.980000 0.100000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 0.300000
            0.200000 0.600000
            0.980000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 0.200000
            0.300000 0.700000
            1.000000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "aura1.dds"
        }
    }
}
BoundingSphereRadius  150.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 130.000000

Group Particle
{
    StartTime          0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -20.000000
    }
   
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        12
   
        CycleLength            0.500000
        CycleLoopEnable        1
        LoopCount              0
   
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType    0
        EmittingRadius          23.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  0
        EmittingDirection      0.000000 0.000000 0.001000
   
        List TimeEventEmittingSize
        {
            0.000000 0.000000
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 20.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 0.800000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.008571 60.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 100.000000
        }
    }
   
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType          4
        BillboardType                2
        RotationType                0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  90
        RotationRandomStartingEnd    90
   
        AttachEnable                0
        StretchEnable                0
   
        TexAniType                  0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
   
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.400000 0.800000
            1.000000 0.600000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.700000
            1.000000 1.400000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.500000
            0.200000 0.200000
            0.980000 0.100000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 0.400000
            0.300000 0.200000
            0.980000 0.100000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 0.300000
            0.200000 0.600000
            0.980000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 0.200000
            0.300000 0.700000
            1.000000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "aura1.dds"
        }
    }
}
BoundingSphereRadius  200.000000
BoundingSpherePosition 0.000000 0.000000 180.000000

Group Particle
{
    StartTime          0.000000
    List TimeEventPosition
    {
        0.000000 "MOVING_TYPE_DIRECT" 0.000000 0.000000 -40.000000
    }
   
    Group EmitterProperty
    {
        MaxEmissionCount        6
   
        CycleLength            0.500000
        CycleLoopEnable        1
        LoopCount              0
   
        EmitterShape            3
        EmitterAdvancedType    0
        EmittingRadius          60.000000
        EmitterEmitFromEdgeFlag  1
        EmittingDirection      0.000000 0.000000 0.000000
   
        List TimeEventEmittingSize
        {
        }
        List TimeEventEmittingAngularVelocity
        {
            0.000000 2.500000
        }
        List TimeEventEmittingDirectionX
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionY
        {
        }
        List TimeEventEmittingDirectionZ
        {
            0.000000 2.500000
            0.500000 7.500000
        }
        List TimeEventEmittingVelocity
        {
            0.000000 2.000000
            0.400000 9.000000
        }
        List TimeEventEmissionCountPerSecond
        {
            0.000000 6.000000
        }
        List TimeEventLifeTime
        {
            0.000000 1.500000
        }
        List TimeEventSizeX
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
        List TimeEventSizeY
        {
            0.000000 30.000000
            0.500000 15.000000
        }
    }
   
    Group ParticleProperty
    {
        SrcBlendType                5
        DestBlendType                2
        ColorOperationType          4
        BillboardType                1
        RotationType                0
        RotationSpeed                0.000000
        RotationRandomStartingBegin  0
        RotationRandomStartingEnd    0
   
        AttachEnable                0
        StretchEnable                0
   
        TexAniType                  0
        TexAniDelay                  0.000000
        TexAniRandomStartFrameEnable 0
   
        List TimeEventGravity
        {
        }
        List TimeEventAirResistance
        {
        }
        List TimeEventScaleX
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventScaleY
        {
            0.000000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorRed
        {
            0.000000 0.600000
            0.300000 0.200000
            1.000000 0.100000
        }
        List TimeEventColorGreen
        {
            0.000000 1.000000
            0.500000 0.500000
            1.500000 0.300000
        }
        List TimeEventColorBlue
        {
            0.000000 0.500000
            0.500000 1.000000
        }
        List TimeEventAlpha
        {
            0.000000 1.000000
            0.900000 0.900000
            1.500000 0.000000
        }
        List TimeEventRotation
        {
        }
        List TextureFiles
        {
            "water1.dds"
        }
    }
}

Acum ai nevoie de doar 2 imagini, care sunt în aproape fiecare client 2010 există deja. Anume: water1.dds şi aura1.dds
Acestea trebuie să fie, de asemenea, în dosarul "armura".

Este important faptul că este numai în / pc.epk. Eix nu că face nimic în PC2.

Deci, dacă sunteţi gata, BlueShining este gata.
Dvs. trebuie să îl setaţi doar pentru armura ta in partea ta Client item_proto.
Acesta funcţionează în felul următor:
Pentru sclipici trebuie să fie ultima valoare (socket_pct este):
Este important, ultima cifră a ID-ul este armura.
Ultimei cifre a ID-ul decide ce valoarea pe care o specificaţi pentru "socket_pct" trebuie să apară la scânteie dreapta.
Exemplu SSP Blueshining:
ID: 11290 ---> socket_pct=13
ID: 11291 ---> socket_pct=12
ID: 11292 ---> socket_pct=11
ID: 11293 ---> socket_pct=10
ID: 11294 ---> socket_pct=9
ID: 11295 ---> socket_pct=8
ID: 11296 ---> socket_pct=7
ID: 11297 ---> socket_pct=6
ID: 11298 ---> socket_pct=5
ID: 11299 ---> socket_pct=4

Acest lucru este valabil pe fiecare armura, aveţi doar ultima cifră a ID-ul şi apoi să ia o privire pentru a reflecta valoarea corectă pentru socket_pct. Chiar si cu armura regelui, de exemplu:
11 791 ---> = 12 socket_pct

Ce este diferit în client-ul de 2011:
În 2011, client-ul va trebui să inseraţi în Patch2.epk/.eix Blueshining.
Astfel, unpack Patch2 şi apoi în folderul
"ymir work-->pc-->common-->effect-->armor" si apoi schimba totul aşa cum este descris mai sus.
dumy07
dumy07
Nou venit
Nou venit

Sex : masculin
Mesaje : 19
Puncte : 56
Reputatie : 1
Data de inscriere : 06/11/2011
Localizare : tg neamt

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum